kedd, május 18

Május 18.

Május 18. (kedd)

Újra itt.

A múlt hónap alatt sokminden történt, amikről majd mesélek, ha aktuális lesz.

Tömören: Mindketten rendesen dolgoztunk, kocsink kéthete megint megadta magát épp mikor munkába mentem délután, kijöttek, megnézték, elvontatták, Balázs segített eljutnom John lakására, hogy az autóját kölcsönvehessem, mert másnap azzal tudtam csak időre beérni, két nap alatt megvolt, $364 szervizdíj. Múlthéten csütörtökön felmondtam, mert álláslehetőség kínálkozott, nagyon sajnálják, és nem akarnak engedni. A héten lesznek fejlemények. Réka nagyszerűen tanít, úgy néz ki a templomi kórust is elkezdi lassan vezetni, ahová járunk (St. Andrew’s Lutheran Church), a múlt hétvégén kiskurzust tartott egy középkori zenészcsapatnak, ami remekül sikerült, lehet, hogy ott is lesz folytatás.

Igyekszem pótolni az elmaradt részleteket.

Ma Laci szülinapja volt. Készítettünk palacsintát tiszteletére. Túrós, mogyorós, kókuszos és kakaós készült, vadcseresznye, hamvas áfonya (cranberry) és tejszínhab díszítésével. Utána mozdulni nem bírtunk. Képeket sajnos nem készítettünk, de vasárnap folytatjuk az ünneplést, ahol valószínű már Lilláék is jelen lesznek, akkor majd kattintunk párat.

Hűvösek a hajnalok, éjszakák, reggel már elkel a pulóver, mikor munkába indulok. A napkelte gyönyörködtető, érdekes, hogy itt a holdsarló alúl látszik, mikor nem teljes, és nem oldalt. Lilla szerint a déli-félteke okozza. Szóval felmondtam múlthéten a halboltban, mert erre az elhatározásra jutottam, döntöttem, és elmondtam Miwa-nak, hogy keressenek helyemre valakit. Pontosan ahogy kérte, adtam 2 hét felmondási időt. IKEA-nál úgy néz ki lesz lehetőségem, részletek a héten derülnek ki. Emellett Lyndon Réka kolléganőjének férje is beajánlott a cégénél (Mater Hospital Services), ahová elküldtem az életrajzomat, és valószínű hívnak majd, amiután lehetőségem nyílik egy hónapon át heti két alkalommal IT-s munkát kapni, és ha meg lesznek elégedve, vagy munkát, vagy tőlük jó referenciát kaphatok.

A hűvös ellen vettem ma egy kis halogénes fűtőtestet, ami forog és 3 féle erősségű meleget ad. Ezzel melegítjük épp a hálószobát, ahová nemsokára már én is betérek. Holnap megpróbálom összeszedni mindazt ami kimaradt. Remélem sikerül a folytatás. Nagyon sokfelől kaptunk jelzéseket, hogy kár, hogy abbahagytuk az írást. Rékát kéne még valahogy rávennem, hogy írjon, mert azzal sokkal könnyebb dolgom lenne. Üdv mindenkinek.

Vers mindenkinek:

Áll az idő, pedig gyorsan elszaladt a nap,
Kedves emberek távol maradtak.
Olyan, mintha némák lennének,
Vagy csak minket nem érne el a hang.

Messze? Közel? Nem érezni a távolságot…
Mind itt van, mégis elérhetetlen,
Persze ez csak a testnek lehetetlen.
Amit érez a lélek elérhető… nincs rá szó,
Az úgyis csak keretbe zárná.

Holnap találkozunk!
Ma még csak álmodunk arról,
Hogy eljött a holnap, melyet mának hívhatunk.

(gyk)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése