csütörtök, március 11

Március 8-9. hétfő, kedd

Március 8. hétfő

Reggel Réka ébresztett, hogy segítsek bevinni az egyetemre, mert fél órával tovább aludt, és igaz még sehonnan sem késett volna el, még készülni szeretne az óráira. Miután hazajöttem, Lillával beszéltem az IKEA állásról, aki furcsálotta, hogy még nem hívtak. Elmondta, hogy szinte biztos, hogy behívnak, és majd egy csoportos interjún fogok elsőként bekerülni, ahol azt figyelik, hogy ki mennyire aranyos (?), és hogy mennyire tudja kielégíteni a munkakör követelményeit.
Ma besétáltam az egyetemre, hogy ne kelljen sorban állnom az állásközvetítőnél a számítógépre, hanem Réka órái alatt használhatom az internetet. Az egyetem területén még a legkülsőbb területen is $2,50 a napi parkolás. Úgyhogy általában vagy bemegyek az épület mellé és 5 perc alatt fordulok is, vagy leteszem a kocsit, és begyalogolok. (Ez utóbbi a sok dimbes-domb miatt notebook-kal a vállon nem annyira kellemes kirándulás… De már látom, hogy talán a jövő héten meglesz az itthoni internet-elérésünk.
Miután Réka végzett elmesélte, hogy volt egy idősebb fickó az osztályban, aki teljesen kiborította, mert állandóan belekérdezett, és harmadszor is, negyedszer is. Szerencsére megtudta Daviddel való beszélgetésének köszönhetően, hogy másoknál is ezt csinálta, és nem kifejezetten Rékának célozta… Hazajöttünk, vacsoráztunk, és elterveztük, hogy elmegyünk lekvárért a Woolworthba, majd miután végeztünk, a Mt Coot-tha kilátóra, ami egy elég magas pont és szinte egész Brisbanet belátni. Kellemes volt.
Hazajöttünk, folytattuk a kanasztapartit.

Március 9. kedd

Ismét a Sarina Russo állásközvetítőnél kezdtem, igaz most 1 perc után géphez kerültem, és nagyon sikeresen elküldtem vagy 4-5 helyre az önéletrajzom, szinte mindegyik olyan hely, ahol az elvártnál 2x annyi tapasztalatom volt az adott munkakörben, és szinte mind megfelelne számomra.
Ezután felmentem a postára, hogy befizessem a bírságot, vásároltam bélyegeket (képeslapra 1$-os bélyeg kell, borítékra $1.65 Magyarországra – biztos van akit érdekel), megvettem az új előfizetett mobilkártyánkat, amit már előző héten kinéztem és ugyanúgy az Optus mobilszolgáltató leánykája, így az Optus hálózatát használó Boost kártyát. Most akciósan $39.95 egy induló csomag, amiben $60 lebeszélhető kredit van. Azért jobb, mert délután 3-tól este 10-ig a beszélgetések első 10 percében 20c-es percdíjak vannak. (Plusz 25c kapcsolási díj hívásonként), különben ugyanazt tudja, mint az előző Optus, ami 37c perc 30 másodperc. Igaz ott volt egy olyan lehetőség, hogy este 8 után 25c-ért lehetett 10 percet beszélni, de általában ezt nem használtuk ki. Hanem többnyire napközben merítettük a kártyánkat.
Ezután a What’s Hot boltban kérdeztem késélező után, amit megmutattak és $3,50 volt, nem vettem meg elsőre, hanem átmentem a KMartba és ott is megnéztem, ott $11 körül volt egy kicsit jobban kinéző. Visszamentem és megvettem az olcsóbbat. Otthon kipróbáltam, működött, igaz nem voltam vele teljesen elégedett, de a két késünk megélezéséhez tökéletes volt, most éppen konyharuhatartóként funkciónál, mert ilyet is tud ám. :)
Hazamentem, Rékát is elhoztam az iskolából, majd pihengettünk. Este elmentünk a P.J.O’Brian’s pubba, ahová nem kellett volna, mert megint őrült karaoke-t nyomtak, és végül sem Laci, sem Lilláék nem tudtak eljönni, úgyhogy ketten maradtunk. Ráadásul valahogy elkavarták az asztalunkról - a szomszédék feltehetően, amikor a karaoke-dallistát kérdés nélkül elemelték – az 5 italos rendelésre jogosító $15-os kártyánkat, amiből kettőt használtunk csak el. Így $9-ral ismét károsultunk. Szerencsére autónkat ezen alkalommal nem büntették meg. Volt Elvis-Beatles verseny is… amin a srác aki nyert szinte tökbéna volt, csak a haverjai tapsolták be a nyerésbe, mert azzal mérték le, hogy ki a legjobb, hogy kinek mennyire tapsolnak… A legutolsóként éneklő nem ausztrál srác volt a legjobb, aki az eredményhirdetésre ki sem jött…
Innen hazagurultunk, majd ágyba borultunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése